Palautusohjeet

 

Hyvä verkkoapteekkimme asiakas,

 

Kiitos tilauksestasi ja siitä, että valitsit verkkoapteekkimme!

 

Otathan meihin yhteyttä, jos

  • sinulla herää kysymyksiä tilaamastasi lääkkeestä tai tuotteesta
  • lähetys on vahingoittunut tai avattu kuljetuksen aikana.

 

Asiakaspalvelumme yhteystiedot:

Sähköposti: kuusamon1apteekki@apteekit.net             

Puhelin: 08 8522 111

Palvelemme: ma-pe 9-19, la 9-17 ja parittoman viikon su 11-16

 

Vaihto- ja palautusoikeus

Verkkokaupasta ostettuja tuotteita voit palauttaa 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta Kuluttajasuojalain (38/1978) mukaisesti. Lääkkeillä, sinetöitynä toimitetuilla tuotteilla (mm. kosmetiikkatuotteet ja intiimituotteet) tai yksilöllisesti valmistetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta muutoin kuin tuotevirhetapauksissa.

 

Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Ilmoita palautuksesta apteekkiin viimeistään 14 vuorokauden kuluttua tilauksesta sähköpostilla. Ilmoituksessa tulee olla asiakkaan nimi, tilausvahvistuksesta löytyvä tilauksen viitenumero ja tiedot palautettavista tuotteista. Täytä palautuslomake ja pistä se mukaan palautuspakettiin. Sähköpostiin voit laittaa liitteeksi kuvan täyttämästäsi palautuslomakkeesta.

 

Pakkaa lähetys huolellisesti ja lähetä palautus osoitteeseen:

Kuusamon I apteekki, Huoparintie 1, 93600 Kuusamo.

Pyydä kuitti tositteeksi lähetetystä tuotteesta ja säilytä se vähintään kolme kuukautta. Voit myös palauttaa tuotteen tuomalla sen apteekkiimme aukioloaikoinamme.

 

Hyvitykset tehdään asiakkaan maksutavasta riippuen. Paytraililla maksaessa suoraan asiakkaan tilille. Apteekissa maksettu hyvitetään käteisellä. Hyvityksiä ei tehdä, ennen kuin tuotteet ovat saapuneet apteekkiin ja henkilökunta on tarkistanut tuotteiden kunnon.

 

Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta aiheutuvista kustannuksista muissa kuin tuotevirhe-tapauksissa tai viallisissa lähetyksissä. Asiakkaan palauttaessa tuotteita Matkahuollon tai Postin kautta, toimitaan Matkahuollon tai Postin ohjeiden mukaisesti. Suoraan apteekkiin palauttaessa, palautus on maksuton.

 

Vialliset tuotteet, tuotevirheet ja kuljetusvahingot

Mikäli saamasi tuote on viallinen tai virheellinen, se on kuljetuksen aikana avattu tai vahingoittunut, älä käytä tuotetta vaan ole välittömästi yhteydessä apteekkiin. Saat apteekista tarkemmat ohjeet tuotteen palauttamiseksi. Virheellisissä ja viallisissa lähetyksissä sekä tuotevirhetapauksissa apteekki vastaa palautuskustannuksista.